< Terug naar resultaten

2Switch Klant Contact Centrum

Bij het klantcontactcentrum (KCC) van Stichting 2Switch worden ophaalafspraken gemaakt voor onze kringloopwinkels.
De medewerkers staan telefonisch de klanten te woord, doen licht administratieve werkzaamheden, maken planningen voor ophaalafspraken, voeren klanttevredenheidscontroles uit en verwerken klachten.

Kijk ook bij de andere werkplekken van 2Switch.

2Switch is een maatschappelijke onderneming die waarde wil toevoegen aan mensen en het milieu. En werkt met veel organisaties samen, waaronder gemeentes, leer/werk- en re-integratiebedrijven.


Wij bieden een collegiale en uitdagende werkplek waar je op een rustig tempo kan werken aan je persoonlijke doelen en jij nieuwe vaardigheden kan opdoen. Stuur een bericht voor meer informatie

Naam 2Switch Klant Contact Centrum
Adres Westervoortsedijk 120 6827AX Arnhem
Soort werk
  • Administratie
  • Facilitaire dienstverlening
  • Logistiek en vervoer
  • Detailhandel
Wat zijn de mogelijkheden
  • Een bijdrage leveren
  • Onbetaald werk
  • Op weg naar betaald werk
Werkzaamheden
  • Klachtenverwerking
  • Lichte administratieve werkzaamheden
  • Plannen van ophaalafspraken
  • Telefoonaannemen
  • Uitvoeren van klanttevredenheidscontroles
Welke opleidingen kan je volgen?
  • MBO niveau 3
  • MBO niveau 4
  • HBO
Wat maakt deze werkplek uniek? Diversiteit aan collega's. Je bent bezig met mens, milieu en maatschappij. Geen dag is hier hetzelfde!
Website https://2switch.nl/